با این همه امید درست روز چهارده آی یو آی پریود شدم 😔😔😔

۹ پاسخ

عزیزم امیدت به خدا باشه پس من چی بگم که هفت ساله دارم ای وی اف میکنم و هر سری منفی میشم فقط امیدوار باش عزیزم چیزی که بع صلاحت باشه دوستم با من ای وی اف کرد اون پسرش به دنیا اومد بعد از ۱۵ سال الان پسرش مشکل داره مریضی داره نمیدونم چیه ولی همیشه استوری میزاره برای سلامتیش دعا کنید ببین این از اون موقع که نداشت اینم از حالا که داره فقط بگو خدایا هرچی مصلحته

🥲🥲🥲🥲هیییییی روزگار

فقط منتظر باش ک وقتش برسه عجله نکن خدا برات هنچی قشنگ بسازه

نگران نباش شاید لانه گزینی باشه همین استرس هم برات ضرره

میشه بگی هزینه ای یو ای چقد بود رفتی؟

امیدوارم خدا جبران کنه اینروزاتو❤️‍🩹

مگه شیاف وآمپول پروژسترون براتون ننوشته؟

وگرنه نباید روز ۱۴ پریود بشی

عزیزم انشالاه طبیعی باردار بشی

شاید لانه گزینی باشه

سوال های مرتبط

مامان گلابی مامان گلابی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیرعلی مامان امیرعلی قصد بارداری
مامان دوقلوهام😍😍 مامان دوقلوهام😍😍 هفته شانزدهم بارداری