روز چهارده آی یو آی و آزمایش منفی🥲😞

۳ پاسخ

منم منفی شد دوماه بعدش طبیعی باردار شذم

ناراحت نباش عزیزم واسه منم منفی شد حتما هنوز نوبتمون نشده هرچیزی به وقتش🥰❤️

خدابزرگه

سوال های مرتبط

هاریکا💕یاالله هاریکا💕یاالله قصد بارداری
مریمی مریمی قصد بارداری