و منی که پریود شدم با کلی امید 💔

۷ پاسخ

منم😭💔

بدون تو تنها نیسی و این حس رو خیلی از خانوما تجربه میکنن فقط اول از همه توکلت به خدا باشه دوم هرمشکی از بابت جسمی هست برطرف کن و اقدام کنید مرتب و تمام سعیت رو بکن که بعد اقدام اصلا به نتیجه فکر نکنی و بابتش استرس نگیری چون خود همین استرس و نگرانی و انتظار جواب عکس میده و خودت رو ظاهری هم شده به بیخیالی بزن . تجربه ثابت کرده همیشه وقتی انتظارش رو نداری اتفاق میفته..

همسر من دی آن ای داد ۴۹ بود شد ۳۴
اگ مشکل از همسرته ببرش ارولوژی اکتری اید ب شوهر من داد ۲دوره مصرف کرد ۴ماه بعد هامله شدم

انشاالله ماه دیگه خبر بارداریتو میزاری ماهم کلی ذوق میکنیم ناامید نشو تو کوچه ماهم عروسی میشه بالاخره

انشاالله ماه بد مثبتی گلم

من 12 روز تاخیرم

چدوقت تواقدام هستی

سوال های مرتبط

مامان گلابی مامان گلابی هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان امیررضا مامان امیررضا ۱ ماهگی
یاسمن یاسمن قصد بارداری
مامان پری مامان پری قصد بارداری
مامان باران مامان باران قصد بارداری