مامانا زردی پسرم ۸ هس عیبی نیس؟خوبه؟

۴ پاسخ

به نظرم برای بچه ۲۱ روزه خوبه
بچه جاریم دو هفتگی ۸ بود، بهش گفته بودن واسه سنش خوبه. بچه شما که ماشاالله بزرگتره

زیر ده زردیش خوبه برا من 6 بود مرخص کردن توخونه خودم عرق کاسنی خوردم آب انار چند قطره ام به بچه دادم

رعایت کن بیاد پایین

بچه من ۲ روزش بود ک گفتن ۸ شده ، از اونموقع تو دستگاس نمیدونم چند شده

سوال های مرتبط

مامان آرسام🩵وآیلین💜 مامان آرسام🩵وآیلین💜 ۱۵ ماهگی
مامان آلبالو🍒❤️ مامان آلبالو🍒❤️ ۶ ماهگی
مامان یزدان ❤️🐣 مامان یزدان ❤️🐣 ۸ ماهگی
مامان کمیل مامان کمیل ۱۵ ماهگی
مامان علی اصغر 😘 مامان علی اصغر 😘 ۷ ماهگی