مامانا زردی درجه ۹ باشه خوبه؟نیاز ب دارو هس یا نه؟

۳ پاسخ

برا پسرمن۱۸ شد بستری کردم شد 1۱ مرخص کرد اوردم خونه فقط تندتند بهش شیر میدادم بعدچندروزشد۷ شیر تند تند بده میره پایین تر

دخترم زردیش ۹بود بستریش کردن

برا من دکتر گف نه نیاز نیس

سوال های مرتبط

مامان ❉᭄͜͡رونا❉᭄͜͡ مامان ❉᭄͜͡رونا❉᭄͜͡ روزهای ابتدایی تولد
مامان حسین مامان حسین ۴ ماهگی
مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ مامان پسرم‌ودخترم❤️❤️ ۱۳ ماهگی
مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان جوجه مامان جوجه روزهای ابتدایی تولد