ماا من۱۴بود گذاشتم دستگاه اومد۳دیگه نرفتم
زیر هفت اوکیه تا ده هم مشکلی نداره میگن زود به زود شیر بده که بیاد پایین ولی بالای ۱۲ رو بستری میکنن
زیر ۱۰
زیر ده خوبه
زیر ۱۰
زیر ده اوکیه
من پسرم پونزده بود زردیش ازمایش هم نبردمش فقط با دستگاه میگرفتن زردیشو، البته فک کنم بستگی ب گروه خونی مادر و نوزاد داره.
ولی دکتر گف زیر ده خوبه
زیر ۱۰
۶
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.