مامانا عدد زردی چند باشه دیگه نیاز ب آزمایش نیس؟؟

۸ پاسخ

ماا من۱۴بود گذاشتم دستگاه اومد۳دیگه نرفتم

زیر هفت اوکیه تا ده هم مشکلی نداره میگن زود به زود شیر بده که بیاد پایین ولی بالای ۱۲ رو بستری میکنن

زیر ۱۰

زیر ده خوبه

زیر ۱۰

زیر ده اوکیه
من پسرم پونزده بود زردیش ازمایش هم نبردمش فقط با دستگاه میگرفتن زردیشو، البته فک کنم بستگی ب گروه خونی مادر و نوزاد داره.
ولی دکتر گف زیر ده خوبه

زیر ۱۰

۶

سوال های مرتبط

مامان حامی💙🧸 مامان حامی💙🧸 ۱۲ ماهگی
مامان پناه جونم🩷 مامان پناه جونم🩷 ۱ ماهگی
مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی
مامان سامیار مامان سامیار ۲ ماهگی