اوف این ۱۰روزم زودتر بگذرهههه

۹ پاسخ

همین روزای آخر اصلا نمیگذره من یه هفته دیگه نوبت عمل دارم حس میکنم هنوز یسال مونده😐

چند هفته سزارین میکنه دکترت؟؟؟چقدر هزینه گرفت؟بیمارستان خصوصی یا دولتی

ان شاءالله

من تاریح زایمانم ۲۰ آبان اونم طبیعی باید ببینم کی دردم میگیره😑😶

خوشبحالت🫩

برا منکه 3 روز

زایمانت طبیعی هست؟

وای خیلی دیر میگذره .من ۷ روز دیگه باید بستری بشم

انشالله میگذره🫩چالش اصلی شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان دلسا ❤️ مامان دلسا ❤️ ۱۴ ماهگی
مامان تودلی مامان تودلی هفته سی‌وششم بارداری
مامان امیر حسین مامان امیر حسین ۱۲ ماهگی