۴ پاسخ

منم هم هفته توبودم همینجور شدم بعدش تاچندهفته دل دردم همش بدتر میشدنمیدونم براچی بودسونوهم خیلی شدم ولی می‌گفتن همه چی خوبه حالاالبته هرکسی فرق داره

بچست خودشو سفت کرده

خب بچه اس خودشو جمع میکنه

خب نکن😂😂بارداری ها بخاطر اون طبیعی

سوال های مرتبط

مامان دوتا شازده💙 مامان دوتا شازده💙 هفته بیست‌ودوم بارداری
مامان پرنسس سلنا مامان پرنسس سلنا ۴ سالگی
مامان نخودچه مامان نخودچه هفته سی‌وهفتم بارداری