۳ پاسخ

نه خطری نداره . کلا حس کشش رحم و سوزش طبیعیه داره جا باز میکنه و بچه بالا میاد . ولی یه چیزی مثل انقباض رحم با درد شدید حتما باید دکتر بری وگرنه استرس نداشته باش طبیعیه

منم همینطورم جنین سمت چپمه

اگه نی نی سمت چپه،خودشه ورحم داره تغییرمیکنه نگران نباش

سوال های مرتبط

مامان لیمو🍋 مامان لیمو🍋 هفته سی‌وسوم بارداری