من همچنان علافم تو زایشگاه🥲

۹ پاسخ

خداروشکر که تکون خورد

خب دکترا چی میگن

این موقع برا زایمان رفتی ؟؟؟

الهی که به خیر بگذره عزیزم

اخ مثل من.چندروزه ضعیف شد.خیلی ام ضعیف شد.

انشاالله ک خیره

چی گفتن ان اس تی دادی ؟

آخی عزیزم
انشالله بسلامتی بگذره

چرت.

سوال های مرتبط

مامان مانلی🎀🌸 مامان مانلی🎀🌸 ۱۳ ماهگی
مامان دوگل دختر🩷🎀 مامان دوگل دختر🩷🎀 هفته بیست‌ودوم بارداری