شربت دل درد پدی لاکت خوبه یا کولیکیز

۲ پاسخ

پدی لاکت برای اوناکه اسهال هستند،کولیکیزبرای یبوست،بایولاکت هم خوبه،همه اشون پروبیوتیک دارن

کولیک ایز عالیه

سوال های مرتبط

مامان دلسا مامان دلسا ۱۰ ماهگی