فردا آزمایش قند دارم میتونم الان یکمی کیک بخورم؟؟؟

۵ پاسخ

منم‌شب قبل ازمایشم یکم پنکیک خوردم

سعی کن بیشتر از ۱۰ ساعت تا زمان خون گیریت ناشتا نباشی. بین ۸ تا ۱۰ ساعت بهترین زمان

آره بخور ولی خیلی کم.

اره میتونی کلا روی روال عادی بخور همه چی

یکم بخوروغذایی بخورکه ضعف نکنی اخرشب یجوری تنظیم کن ۱۰ساعت ناشتاباشی

سوال های مرتبط

مامان هانا مامان هانا هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد
مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 مامان حلماجون 🩷👧🏻🧿 روزهای ابتدایی تولد