خانما ببینین سونو من خوبه

تصویر
۴ پاسخ

وزنش کمه حدود۳۰۰.۴۰۰گرم البته اگ مهمه برات بچه تپل باشع و این ک ضربان قلبش خیلی بالاس بنظرم الان دیگ باید۱۵۰باشه تابدنیابیاد۱۴۰

برای وزن پودرنمیخورید ؟؛

چراضربان قلبش بالاس 🤔

اره خوبه
درمورد وزنش چیزی نگفت ؟

سوال های مرتبط

مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان الینا و آیهان مامان الینا و آیهان ۱۲ ماهگی
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان یارا🎀 مامان یارا🎀 ۸ ماهگی
مامان کاوه و کارن مامان کاوه و کارن ۲ ماهگی