سلام خانما امروز رفتم سونو ببینین خوبه

تصویر
۷ پاسخ

وزنش خوبه ماشالله.35 هفته ب بعد اوج وزن گیریه

کباب کوبیده ,جوجه ، کله پاچه زیاد بخور وزنش بیاد بالا

سونوی وزن هست؟

ی لگنچه کلیه ها داری ک نوشته مجدد سونوگرافی بشه اونو نمیدونم چیه

چرا گفت خوبه تقریبا ولی چون قند دارم چیزی نداد

عزیزم یکم وزن نی نی کمه
تخم مرغ و پروتئین بیشتر مصرف کن
یا با مشورت پزشکت لیدی میل بخور

دکتر چیزی برای وزنش نگفت؟

سوال های مرتبط

مامان فسقلی 💙🤱👶💙 مامان فسقلی 💙🤱👶💙 هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان معجزه مامان معجزه ۷ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری