سلام خانما سونو وزن دادم ببینین خوبه؟؟؟

تصویر
۳ پاسخ

اره عزیزم ۱۵۰۰ گرمی ماشالله خوبه من ۳۴ هفته ۱۸۰۰ بود بچه کمبود وزن داشت

اره عزیزم خوبه

منم دیروز انجام دادم ۲۹ هفته و ۱ روزبودم

سوال های مرتبط

مامان الینا و آیهان مامان الینا و آیهان ۱۲ ماهگی
مامان فرشته خدا مامان فرشته خدا هفته سی‌وششم بارداری