۱۰ پاسخ

زیادم هست خواهر

همش که بچه نیست با جفت و همه چی اینقده. مهم اینه که سالمه و خداروشکر

خیلی خوبه که
واسه من تو ۳۲ هفته یک و ۹۰۰ بود تازه

نی نی من تو ۳۲ هفته وزنش ۱۷۰۰ بود
کمه ب نظرتون یا خوبه؟

دیابت بارداری نداری؟؟

زیاد باشه بیرون نمیشه اخه

واقعا حالا کم نباشه زیادش ویه کاری میکنیم🤭😄

سلام خداراشکر خوبه

فک کنم اضافه وزنم داره تازه 😅😂

عالیه

سوال های مرتبط

مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان حلما مامان حلما روزهای ابتدایی تولد
مامان خرگوشه کم🐇 مامان خرگوشه کم🐇 ۵ ماهگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱۲ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی