وزن جنین در ۳۱ هفته 1775گرم زده .خوبه یا کم؟

۷ پاسخ

خوبه گلم

منم همینقدر بود دکتر گفت خوبه نرماله

اره گلم عالیه
منم ۳۳هفته و یه روز رفتم ۲۱۰۰ بود صدکمم ۵۵٪بود
برا شماهم تا هفته من همینقد میشه نگران نباش

اره خ به دکترم گفت تپلیه

ارع‌کمه باید دو کیلو چند گرم بود

عالیه عزیزم برا من 31 هفته رفتم 1335 بود گف ی هفته وزنش عقبه🥺

گرم؟؟

سوال های مرتبط

مامان نور مامان نور هفته سی‌وسوم بارداری
مامان آراز مامان آراز روزهای ابتدایی تولد
مامان سلنا مامان سلنا ۱۲ ماهگی
مامان محمدرضا مامان محمدرضا ۶ ماهگی
مامان مامان کوچولو 🥹 مامان مامان کوچولو 🥹 ۷ ماهگی
مامان ثمره وجودم مامان ثمره وجودم ۱۰ ماهگی
مامان هانا خانمی مامان هانا خانمی روزهای ابتدایی تولد
مامان آرتا🫀🌱 مامان آرتا🫀🌱 ۳ ماهگی