وزن تو ۳۱ هفته زده ۱۷۰۰
بنظرتون خوبه یا کمه
البته ۳۱ هفته و ۶ بودم

۳ پاسخ

فکر کنم نرماله برامن بیشتر بود گفت درشته

بچه از ۳۲هفته ببعد وزن میگیره نگران نباش
منم اون تایم ۲کیلو بود فرق زیادی بینشون نی ک دکترم گفت از الان ببعد وزن میگیره نی نی

ن خوبه من تو همون هفته ۱۷۰۰ ۱۸۰۰ بودم
الان شده ۲۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان آیهان وآرتام مامان آیهان وآرتام ۴ ماهگی
مامان سلنا مامان سلنا ۱۲ ماهگی
مامان ارسلان🌊 مامان ارسلان🌊 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد