خانوما ۳۱ هفته و ۱ روز هستم وزن بچه ۱۷۰۰ تقریبا خوبه بنظرتون؟؟؟

۷ پاسخ

اگهههه اشتباه نکنم واسه من ۳۵ هفته
۲۵۰۰ بود

اره خوبه منم ۳۱ هفته و سه روز ۱۸۰۰ بوددکتر گفت خوبه واسه شماهم تا دو سه روز دیگه همین مقدار میشه

اینم جدول وزنه داشته باشی خوبه

تصویر

عالیه خوبه عزیزم

آره خوبه

من ۳۳هفته ۱۹۰۰ بود

اره خوبه منم همینقدر بود دکتر گفت تو نرمال ترین حالتشه

سوال های مرتبط

مامان آیهان وآرتام مامان آیهان وآرتام ۴ ماهگی
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان 🍒نی نی🍒 مامان 🍒نی نی🍒 هفته سی‌وششم بارداری
مامان سلنا مامان سلنا ۱۲ ماهگی
مامان ارسلان🌊 مامان ارسلان🌊 روزهای ابتدایی تولد