سلام من ۳۱ هفته و ۴ روز وزن زده ۱۷۰۰ خوبه یا نه؟

۹ پاسخ

خیلی خوبه

اره ماشاالله خوبه

منم 31هفته و2روز رفتم 1700بود ،دکتر گفت وزنش خوبه

اره خوبه
من ۳۲ هفته ۱۵۰۰ بود

تا زایمانت بچه وزن میگیره

من ۳۰هفته رفتم ۱۵۰۰بود

من فردا دارم دعام کنید

من ۳۰هفته یک روز ۱۶۶۵

منم قرار هست شنبه برم واسه سنو

سوال های مرتبط

مامان ارسلان🌊 مامان ارسلان🌊 روزهای ابتدایی تولد
مامان فندق مامان فندق روزهای ابتدایی تولد
مامان سلنا مامان سلنا ۱۲ ماهگی
مامان آیهان وآرتام مامان آیهان وآرتام ۳ ماهگی
مامان آرسام🥹💙 مامان آرسام🥹💙 روزهای ابتدایی تولد