۷ پاسخ

چون الان بچه پایین شکمه هنوز رحم تا بالای ناف نیومده

من که همش پایین بچه تا نافم هم نرسیده من شنیدم مامانی که پسره اینجوریه شکمش پایین ودختر روب بالا حالا من برعکس داره از پایین ب جلو میره

چون بچه پایینه😂

عزیزم درخواست دوستیمو قبول کن همو داشته باشیم

واسه منم همینجوریه احتمالا هنوز بالا نیومده. من الان استراحتی هم هستم

ن بچه ام دختره

بچه ات پسره؟

سوال های مرتبط

مامان وروجکهاو💙آیهان مامان وروجکهاو💙آیهان هفته بیست‌ونهم بارداری