همراه عمل سزارین عمل تنگی واژن انجام میدن؟

۸ پاسخ

خواهر اونجوری پاره میشی همون طبیعی زایمان کن بد زیبایی انجام بده دو تا عمل یکی از بالا یکی از پایین خیلی اذیت میشی انگار هم طبیعی کردی هم سزارین

من گذاشتم یه سال بعد زایمان انجام دادم

دکتر من که میگفت تا ۳ماه بعداز زایمان هیچ عمل زیبایی انجام ندید، نوع هورمون های بدن جوریه که ممکنه عوارضش بیشتراز سودش بشه و جراحی مجدد بخواد. البته بازم نظر چندتا دکتر را بپرس

من دوتا بچم طبیعی اوردم خانم دکتر گفتم یکم افتادگی داری

افتادگی رحم اشکال داره؟ منظورم عوارضش

مگه کسی که سزارین شده واژنش گشاد شده؟؟؟؟

نه نمیشه همچنین چیزی

نه انجام نمیدن

سوال های مرتبط

مامان یاسین مامان یاسین ۱ سالگی