۴ پاسخ

من هنوز نرفتم زوده دکترم گفت ۲۶هفته برو

من ناشتا خون گرفتن بعد اون محلول رو‌خوردم ک اصلا بدمزه و حال بهم زن نبود
بعداز اون دوباره خون گرفتن
باز یک ساعت بعد خون گرفت
بعدم یک ساعت بعد
ینی کلا شد چهاربار
برای بعضیا سه باربود بعد پودر دوبار من بعدپودر سه بار
همشم ناشتا

خوب بود
ازمایش خون ناشتا میدی بعد محلول شیرین (گلوکز) میدن بعد یک ساعت ازمایش میدی دوباره میشینی یک ساعت ازمایش میدی

منم ندادم

سوال های مرتبط

مامان آوین مامان آوین هفته سی‌وچهارم بارداری