مامانا هزینه آزمایش قندتون چقدر شد؟🤭

۱۱ پاسخ

790.

رایگان بود با بیمه تکمیلی

آزادش ۱ تومن بود تکمیلی و تامین دادن من ۱۳۱ پرداخت کردم

من بجز گلوکز ازمایش ویتامین d ‌وb۱۲ و زینک و تیروئیدم داشتم با بیمه سلامت ۱۶۰۰دادم

۸۰۰ بدون بیمه

رایگان
چون از طرف بهداشت برگه داشتم

۱۵هزار تومن شد با بیمه تکمیلی آزمایشگاه سبحانی

۱/۵۰شد ازمایشگاه سبحانی

۱/۳۰۰ با بیمه دو هفته پیش

۲۵۰۰ شد با بیمه

۲۸۵۰با بیمه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا ۵ ماهگی
مامان دلوین جونی مامان دلوین جونی ۹ ماهگی
مامان نی نی جونم مامان نی نی جونم هفته سی‌وششم بارداری