کیا شیر خشک نان ar استفاده میکنن؟؟

۴ پاسخ

من برا دخترم استفاده میکنم بخاطر رفلاکسش

من تا ۳ روز قبل میدادم خیلی وزن پسرمو برد بالا دیگه ندادم

من

من یه مدت میخواستم به بچم بدم انقد غلیظ بود حل نمیشد از سوراخ شیشه شیرم رد نمیشد

سوال های مرتبط

مامان رُزا و رَستا مامان رُزا و رَستا هفته بیست‌ویکم بارداری
مامان مام نیل و نویان مامان مام نیل و نویان ۸ ماهگی