ازین قنداق فرنگیا کسی هست خریده باشه؟

تصویر
۱۴ پاسخ

پادار میگن خوب نیست چون به دنیا میاد کوچیکه و پاهاش کامل نمیشه تو اینا گذاشت و همش جمع می‌کنه

آره عزیزم من گرفته بودم همون زنگ اولی

تصویر

اره گلم من گرفتم به لنوان لباس بیرون زمستونی

من حس میکنم خیلی کاربردی نیست

من هم از این گرفتم

اره من گرفتم خیلی گوگولیه امیدوارم بچه توش راحت باشه

من خریدم ولی جنسش از اینا بهتره

عزیزم برای نی نی شمافصل بهار وتابستان هس فک نکنم زیاداستفاده بشه

آره من خریدم عزیزم ولی مدل تدی شو

اینا خیلی زود کوچیک میشه تا سه چهار ماه نهایت
من خیلی دوست داشتم بگیرم ولی بچم آخر زمستون میاد به دردش نمیخوره 🙁
واسه اونایی که نوزادشون دقیقا وسط سرما میوفته خوبه

خوبه ؟

وای عالیه عصای دست.من برای دخترم هم ازایناخریدم هم کیسه خواب.این فقط بود ک همه جا ب کارم میامد وراحت بچه بغل میشد

من میخام چنده حدودا؟

من خریدم عزیزمم ولی جنسش خنک تره

سوال های مرتبط

مامان آوش مامان آوش هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان بچه جونم🩵 مامان بچه جونم🩵 ۴ ماهگی
مامان پرنسس دایان👸🏼 مامان پرنسس دایان👸🏼 روزهای ابتدایی تولد
مامان زهرا خانم مامان زهرا خانم هفته بیست‌وهفتم بارداری