خانما بنظرتون نی نی های من چین ؟!

تصویر
۱۰ پاسخ

ژن دوقلويي داشتين با ivf انجام دادين؟يا دارو تقويت تخمدان خوردين كه دو قلو شد؟من عاشق اين بودم كه دو قلو بيارم😍خب قسمت نشد،تنشون سالم باشه خيرشونو ببيني عزيزم💋💕

حس میکنم دختره
شبیه سونو فسقل منه😁

عه ماشالله دوقلوعه من فکر کردم سومین بچته

یکی دختر یکی پسر

عزیزم اینا همش حدسه بنظر من بالایی دختره پایینی پسر 👧🏻👶🏻

دکتر بت احتمال نداد؟ انسا الله ک سالم باشن

یکی پسر یکی دختر

بالایی دختر پایین پسر

فکرکنم دختره

پسر معلومه

سوال های مرتبط

مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان دوقلو ها مامان دوقلو ها ۱ ماهگی
مامان اســـــــــــرا مامان اســـــــــــرا ۳ ماهگی
مامان نینیمون مامان نینیمون هفته سی‌ونهم بارداری
مامان هلناوآیهان مامان هلناوآیهان ۵ ماهگی
مامان رادوین💙 مامان رادوین💙 ۲ ماهگی
مامان فنچ مامان فنچ هفته بیست‌وششم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان شهریار مامان شهریار هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان تپلی 🧸🥹 مامان تپلی 🧸🥹 هفته بیست‌وهشتم بارداری
مامان فندق مامان فندق هفته بیست‌ونهم بارداری