بنظرتون جنسیت نی نی هام چین

تصویر
۱۳ پاسخ

بالایی ب دختر پایینی پسر

خدا برات حفظشون کنه انشالله😍🥰

فکر کنم دختر و پسر باشن

شبیه دخترن گلم

تو برگه سونو نوشته حتما

فک میکنم دختر و پسرن

نه عزیزم

سونو نگف؟؟؟

وای خدا دوقلوان خدا حفظشون کنه احتمال نداد هیچ انشالله هر دو سالم یه دختر باشه ی پسر

چیزی نگفت

از کجا میشه تشخیص داد

بنظرم ی پسر ی دختر دکتر چی حدس زد؟

پسر و دختر

سوال های مرتبط

مامان مغز بادام مامان مغز بادام ۳ ماهگی
مامان دو قلوها مامان دو قلوها ۲ ماهگی
مامان گندم وگیسو مامان گندم وگیسو ۳ ماهگی
مامان قندعسلام مامان قندعسلام ۶ ماهگی
مامان فندق مامان فندق ۷ ماهگی
مامان جوجوممد🤰👼 مامان جوجوممد🤰👼 ۶ ماهگی
مامان مامانِ آیهان مامان مامانِ آیهان ۸ ماهگی
مامان محمد رضا مامان محمد رضا ۴ ماهگی
مامان آرن💙🫀 مامان آرن💙🫀 ۵ ماهگی
مامان مامان کوچولو مامان مامان کوچولو ۱ ماهگی
مامان هلنا مامان هلنا ۱ ماهگی
مامان کارن مامان کارن هفته سی‌وهشتم بارداری
مامان هیرا مامان هیرا روزهای ابتدایی تولد