خانما. کسی شربت ب کمپلس خورده برای سرماخوردگی؟؟

۱ پاسخ

شربت نه نخوردم . آمپولش رو تو سرُم زدن

سوال های مرتبط

مامان 💓دلسا مامان 💓دلسا روزهای ابتدایی تولد
مامان فاطمه رقیه مامان فاطمه رقیه ۱۰ ماهگی