قطره آهن از کی شروع کردی چه مارکی میدین؟

۴ پاسخ

وقتی که وزنش دو برابره وزن تولدش شد باید بدی
بهداشت داد
فکر کنم مارک فروفورت باشه

من از 40 روزگی البته به تشخیص دکتر شروع کردم، فولیمکس و زیراد کیندر

آ د می‌دادیم استفراغ زیاد می کرد فعلا قطع کردم

از شش ماه شروع میشه

سوال های مرتبط

مامان رز👧🏻🎀 مامان رز👧🏻🎀 ۱۴ ماهگی
مامان شاهان🫅🧸🩵 مامان شاهان🫅🧸🩵 ۸ ماهگی
مامان کیان مامان کیان ۱۶ ماهگی
مامان رستا 🩷🩷 مامان رستا 🩷🩷 ۶ ماهگی
مامان سید امیر حسین  🩵 مامان سید امیر حسین 🩵 ۱۴ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۶ ماهگی