مامانا
شما هم یهو سمت چپ یا راستتون تیر میکشه

۱۱ پاسخ

مخصوصا کار میکنم خیلی درد میگیره زیرشکمم

بله بله🥺

اره منم

بله عزیزم

اره منم درد میگیره پهلوهام انگار چاقو میکنن... سونو هم من ۶هفته رفتم زود بود هنوز قلبش تشکیل نشده بود دوباره هفته دیگه باید برم ۱۳۰۰اون هفته دادم ۱۳۰۰هم این هفته باید بدم

آره منم همینطوریم

منشی بهم نگفت اب بخور لحظه اخر که میخواستم برم یکم اب خوردم

سونومو نگاه کن

من طبق پریود که نشدم الان باید 8هفته باشم ولی طبق لقاح فک کنم

شما سونو دادید

حالت تهوع هم میگیرم

سوال های مرتبط

مامان ایلیا مامان ایلیا هفته سی‌ام بارداری
مامان آریشاه👶🏻🩵 مامان آریشاه👶🏻🩵 هفته سی‌وششم بارداری