۲ پاسخ

گندم و عدس و نخودو لوبیا رو همه رو بذار خیس بخوره از قبل تا نفخش بره همه رو بپز و قاطی کن تا گندماش به لعاب بیفتن نمک هم بزن آخر سر هم میتونی پیازداغ کنی میتونی هم نکنی

بزن گوگل کامل بهت میگه

سوال های مرتبط

مامان آرکان و آنیا💓 مامان آرکان و آنیا💓 ۲ سالگی
مامان حلما فرفری مامان حلما فرفری ۱۶ ماهگی
مامان علی مامان علی ۲ سالگی