از کدوم ماه بچه ها کلن می‌خندن برای همه

۱۰ پاسخ

دختر من از اول خوش خنده بود ماشالله از دوماهگی ش کسی حرف بزنه باهاش مبیخنده ماشالله ش باشه

وای گاش برا همه نخنده 🤦‍♀️راستین خیلی خوش خندس باهمه حرف میزنه میخنده اوزون ایستدیر نظر دییر😑

پسر من از روز اول میخندید از ۴۰ روز به بعد برا همه میخنده البته کسایی رو که دوس داره 🤭

دوماه و نیم تقریبا

دختر من از ۴۰ روزگی خندید و صدای منو شنوفت

از سه ماهگی دیگ کلا میخنده

دختر من دو ماهگی

پسر من اخمو ولی از دو ماه ونیم میخنده کم و بیش

ارع من دخترم خیلی می‌خنده ب همه باهاش باید زیاد سروکله بزنی

دخترمن از سه ماهگی برای همه می‌خنده

سوال های مرتبط

مامان ویهان مامان ویهان ۱۷ ماهگی
مامان ❄دونه برف❄ مامان ❄دونه برف❄ ۶ ماهگی
مامان رایان مامان رایان ۹ ماهگی
مامان Niaz 🐣🪽🤍 مامان Niaz 🐣🪽🤍 ۱۴ ماهگی
مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 مامان 💙🧸🐣آرن🐣🧸💙 ۳ ماهگی
مامان ستاره7سال وسهیل مامان ستاره7سال وسهیل ۱۱ ماهگی
مامان شازده کوچولو 🩵 مامان شازده کوچولو 🩵 ۱۱ ماهگی