اسم دلماه واقعا قشنگه؟
میشه ی نظر کلی بدین

۸ پاسخ

خیلی قشنگه عزیزم نامدار باشه انشاالله

خوبه بنظرم اسمی که ماه و دل توش داشته باشه قشنکه

کاملا سلیقه ییه. خودت دوس داری تمامه.

سلیقه من نیست
نیلماه قشنگتره بنظرم

قشنگ و خاصه عزیزم
اما مثلا انتخاب من واسه دخترم نیست 🙈❤️

اره من خیلی دوست دارم هم اسم دلماه هم نیلماه 🥰

خیلی نازه 🫠
اما خب سلیقه من نیست

هراسمی که ماه داره به نظر من قشنگه

سوال های مرتبط

مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 مامان 🅗🅘🅡🅐🅓 ۸ ماهگی
مامان Baby مامان Baby ۷ ماهگی