خانم ها پوشک چه مارکی خوب هست بگیرم؟

۶ پاسخ

مولفیکس وپمپرز عالیه

من مولفیکس گرفتم ولی بچه هام ۳۶ هفته به دنیا اومدن خیلی براشون بزرگه وگرنه در کل خوبه

فعلا من صفر مای بیبی خریدم و یک مولفیکس

مای بیبی

پریما مولفیکس پمپرز چطوره

مای بیبی

سوال های مرتبط

مامان ماه کوچولو مامان ماه کوچولو هفته بیست‌وسوم بارداری
مامان اهورا🧸🩵 مامان اهورا🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان بستنی قیفی🩷 مامان بستنی قیفی🩷 ۳ ماهگی