۳ پاسخ

من تحت نظرشم
آن شااالع برای زایمان طبیعی
خیلی ازش راضی بودن
فامیل های همسرم پیشش زایمان کردن راضی بودن

سلام شما با چالاکی نیا زایمان طبیعی راضی بودین؟؟

منو لایک کن بخونم منم

سوال های مرتبط

مامان مانیار مامان مانیار روزهای ابتدایی تولد