۵ پاسخ

من دادم پسرم یبوست گرفت بایو لاکت میدم

نه اصلا

بله منم میدم خیلی خوبه

من از اول هرروز میدم خیلی خوبه برا دل درد و نفخ اتفاقا

نه اتفاقا از دردلدره پدی لاکت

سوال های مرتبط

مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ مامان ߊ߬ܝ‌ࡅ࡙ߊ‌ࡅ߭ߊ ۱۱ ماهگی
مامان آریشاه👶🏻✨ مامان آریشاه👶🏻✨ ۱۷ ماهگی
مامان مهرسانا🧿 مامان مهرسانا🧿 ۱۲ ماهگی