۳ پاسخ

من frosch استفاده میکنم همیشه لباساش تمیزن عالیه

من همیشه با صابون فیروز می‌سوزم لباسی که لک داشته باشه عالیه

والا من لکه بر پینو گرفتم. هیچ تاثیر نداشت . ولی یه سری ها میگن خوبه .
میخای تست کن

سوال های مرتبط

مامان پرنسس 💝🎀😍 مامان پرنسس 💝🎀😍 ۱۵ ماهگی
مامان اناردون مامان مامان اناردون مامان ۱۷ ماهگی
مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 مامان 🩵🩷👨‍👩‍👧‍👦 هفته سی‌ویکم بارداری
مامان تـــیــارا👼💖 مامان تـــیــارا👼💖 ۱۳ ماهگی