۷ پاسخ

منم درد پریودی دارم از صبح با ترشحات ژله ای

منم همینم ☹️

عزیزم منم کلا کمر دردم
طبیعیه خیلی سرپا واینستاا

دردایی مث درد پریودی و کمر درد تا وقتی خیلی شدید و همراه با لک و خونریزی نباشه طبیعیه بالاخره جنین داره بزرگار میشه و رحم باید جا باز کنه
این علائم هم معمولا وقتی وارد هفته جدید میشی رخ میده البته نه همیشه

کار سنگین نکن

منم خیلی کمردرد دارم😣جوری که وقتی دراز میکشم به زور بلند میشم🥺🥲

منم کمردرد دارم، فک کنم طبیعیه

سوال های مرتبط

مامان مامان رقیه مامان مامان رقیه ۳ ماهگی
مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 مامان 🤎🤎شکلاتی🤎🤎 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان هدیه خدا♥️🪽 مامان هدیه خدا♥️🪽 هفته سی‌وپنجم بارداری
مامان حلما
 تودلی 🧸 مامان حلما تودلی 🧸 هفته چهلم بارداری