۲ پاسخ

رفلاکس بچه منو کم نکرد هیچ وزنم نگرفت الان اپتامیل پرونترا میدم هم وزن دهیش خوبه هم دگ بالانمیاره شکمشم کار میکنه

ریفلاکس نی نی منو کم نکرده

سوال های مرتبط

مامان آقازاده مامان آقازاده ۴ ماهگی
مامان Alma❤️ مامان Alma❤️ ۱۰ ماهگی