۳ پاسخ

من ب دخترم میدم ولی زیاد وزن اضاف نکرد

من به پسرم بیومیل میدادم خیلی شیرخشک خوبیه اگه داشته باشن چون یه بار هست یه بار نه

من ب پسرم میدم خوبه راضیم از هر نظر ولی روزی یکی دوبار میدم....ولی گیر نمیاد بیومیل

سوال های مرتبط

مامان ماهان 💙 مامان ماهان 💙 ۵ ماهگی