شیر میدم آب هویج بخورم یا ن

۷ پاسخ

دقیقا منم هر بار میخورم شیرم زیاد میشه

عالیه

شیرتو زیاد میکنه

آره عالیه

آب هویچ بهترین شیرافزاس
مخصوصا ناشتا

چرا نخوری آب هویج و آب سیب خیلی هم خوبه

اره میتونی بخوری واسه تولید شیر هم خوبه.ویتامین آ هم واسه رشدش بهتره

سوال های مرتبط

مامان رادین👶🏼🩵 مامان رادین👶🏼🩵 ۵ ماهگی
مامان علی مامان علی ۱۱ ماهگی
مامان فرشته کوچولو مامان فرشته کوچولو ۲ ماهگی