مامان دلوین عزیزم ببخشید یه سوال شما خودت چه شیافی خریدی بردی بیمارستان
اخه منم دکترم شهریور هست بیمارستان پیوند هفته دیگه عمل دارم میخواستم شیاف بگیرم با خودم ببرم چون خیلی بددردم
عزیزم. سزارین اختیاری راحت قبول میکنه؟ من شکم اول طبیعی بودم؟
من تعریف شهلا شهریور رو شنیدم اینجا که زایمان کردم بیمارستان اردیبهشت هست خیلی راضین ازش😅
من سروگل عمل شدم عالیه
دکتر سروگل عالیه دکتر من بود سزارینم فوقالعاده بود از همون ییمارستان من سرپا بودم
من زیر نظرسروگل بودم خیلی راضی بودم..خیلی باسواده.. دستش فوق العاده سبکه من روزسوم سرپاشدم بخیه هم واسم انقدر خوب زده ک اصلا معلوم نیست
یکیشون مامانای شکم اول رو ویزیت نمیکنه (اگه شکم اولتون باشه). زنگ بزنید مطمئن بشید.
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.