سرتالین ۵۰ بخورم کسی خورده تو بارداری

۸ پاسخ

منم اس سیتالوپرام میخوردم اتفاقی نیوفتاد اما بچم شدید بی قرار شد و رفلاکسی

عزیزم من تمام بارداریم رو خوردم آسنترا۵۰ هیچی هم ب بچم نشد خداروشکر و اینکه سرترالین همون آسنتراس هیچ خطری واس دوران شیردهی و بارداری نداره

من میخوردم

عزیزم همچین سوالی رو حتما ازپزشکت بپرس اینجاکسی تخصص نداره همینجوری یچی میگن خدایی نکرده ب اشتباه میوفتی

تو بارداری برای بعضی از خانم ها دکتر تجویز میکن اگر دکترت گفته نگران نباش

من میخورم هم سربارداری اولم هم الان سر دومی
سرترالین ۵۰ شبی نصفی میخورم

نههههههه اصلا نباید بخوری هیچ دارویی هیچی

اگر بتونی تخوری که بهتره ولی زیر نظر دکتر باش عزیزم که باتوجه به ضعیتت برات بنویسه

سوال های مرتبط

مامان لیانا مامان لیانا روزهای ابتدایی تولد
مامان هدیه زهرا(س) مامان هدیه زهرا(س) هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان arta مامان arta هفته هفدهم بارداری
مامان معجزه خدا🧿💚🌱 مامان معجزه خدا🧿💚🌱 هفته پانزدهم بارداری
مامان علي وکوچولو.💙 مامان علي وکوچولو.💙 هفته بیست‌وچهارم بارداری