بنظرم لیام و دیار خیلیییی دیگه زیاد و تکراری شدن، اینستا رو که باز میکنی هر کیو میبینی اسم بچه ش یا لیامه یا دیار
رادمهر
ویهان 😍
منم اسم پسرموگذاشتم نوهان🩵
دیار و لیام
سلام عزیزم رادمهر قشنگه -روی اسم رادمان هم فکر کن به معنی جوانمرد
رادمهر آیهان
رادمهر
دیار
رادمهر
ویهان
آیهان .ویهان .رادمهر❤️
ایهان خیلییییی زیاد شده
رادمهر
کارن
به نظرم لیام
دیار با اصالت و زیبا
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.