امروز بی دلیل گریه کردم 🥺🥺🥺🥺

۶ پاسخ

من نمدونم چرا فقط جمعه ها گریه م میگیره 😅

ماه هشت هورمونا خیلی قاطی میکنن من ماه هشتم همش گریه میکردم😑

خوب کردی.بعضی وقتا لازمه.خالی میشی

من وقتی وارد ماه ۷ شدم
تا مدت ۱۰ روز افسردگی گرفته بودم

طبیعیه
منم‌دوهفته پیش یه هفتشو انگار بچه های بهونه گیر شده بودم و گریه میکردم

عادیه عزیزم بخاطر هورمون های عزیزه😅

سوال های مرتبط

مامان معجزه 💚 مامان معجزه 💚 ۳ ماهگی
مامان شاهیار💙 مامان شاهیار💙 ۳ ماهگی
مامان علیسان🩵 مامان علیسان🩵 روزهای ابتدایی تولد