باردارم سوزش ادار دارم چیکار کنم

۵ پاسخ

وای لعنت ب این عفونت ادراری
انقد دسشویی رفتم خسته شدم احساس میکنم دارم می ترکم میرم دسشویی قطره قطره میاد

سلام عزیزم منم دو روزه میرم سرویس کلی درد میگیره مثتانم اما سوزش ادرار ندارم
نمیدونم این درد برای چیه همه ازمایشیم دادم برای بچم همچیش خوب بوده خداروشکر
فردا ازمایش ادرار دارم میشه بدونم علائم شما چیه شاید منم عفونت ادراری داشته باشم

برو دکتر عفونت داری.

عفونت داری احتمالا عزیزم باید بری دکتر بهت قرص بده

منم عفونت ادراری دارم
دکتر فقط مترو نیدازول 500 داد که خوب نشدم.
دکترای شما چی گفتن؟

سوال های مرتبط

مامان کنجد مامان کنجد هفته بیستم بارداری
مامان لنا مامان لنا هفته بیست‌ونهم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان دلانا و دیان مامان دلانا و دیان هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان فندقی مامان فندقی هفته سی‌وششم بارداری