خانما بشدت سوزش دارم چیکار کنم

۳ پاسخ

پماد کلوتریمازول‌ بزن
پماد اِن‌ اِن‌ ام خوبه
ژل لتروزول واژینال ام خوبه

یه چی شیرین بخور مثل عسل

منم خارش دارم میمیرم

سوال های مرتبط

مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 مامان 🩵🧸 مهدیار🧸🩵 ۴ ماهگی
مامان گل پسر🥰 مامان گل پسر🥰 هفته سی‌ونهم بارداری
مامان ملورین🎀 مامان ملورین🎀 هفته سی‌وچهارم بارداری
مامان تو دلی من مامان تو دلی من ۱ ماهگی
مامان معجزه زندگیم مامان معجزه زندگیم ۲ ماهگی