سلام خانما سوزش سر دل دارم چیکار کنم اذیتم میکنه

۶ پاسخ

وای الان نوشابه از کجا کنم

من دکتر برام فاموتیدین نوشت گفت تنها قرصیه که بچه ضرر نمیزنه

اگه مداوم سوزش سر دل داری صبح ناشتا یه کپسول لانزو ۳۰ بخور . معجزه میکنه

کشک خشک یه تیکه بزار تو دهنت بخور خوب میشی

الان از کجا پیدا کنم
دکتر گفته نخور 😅😅😅😅😅😅

نوشابه بخور
خودم همین جوری بودم یه ساعت پیش دلستر خوردم ارام تر شدم خداروشکر

سوال های مرتبط

مامان علی کوچولو 🧸✨ مامان علی کوچولو 🧸✨ هفته هفدهم بارداری
مامان یسنا خانوم مامان یسنا خانوم هفته سی‌وهفتم بارداری
مامان سلما جونم 🎀💖 مامان سلما جونم 🎀💖 ۱ ماهگی
مامان نی نی🤰🍼 مامان نی نی🤰🍼 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان جوجه مامان جوجه هفته چهاردهم بارداری
مامان deniz balam🩷 مامان deniz balam🩷 روزهای ابتدایی تولد