برای سوزش سردل چیکار کنم خیلی اذیتم

۱۱ پاسخ

اینو.دکتر من پریناتولوژیسته اینو داده بهم گفت اصلا هم عوارض نداره چند ماهه دارم میخورم عالی بود برام

تصویر

یه قاشق عسل

قرص نمیخورین؟من الان چند ماهه صبح ناشتا قرص میخورم یعنی اینقد اسید معدم شدید بود میگفتم الان ازینور سوراخ میشه معدم قرص میخورم راحت شدم

خیار خوبه منم این مشکل داشتم خیار میخوردم بهتر میشودم

من با قرص دمیترون خیلیییییی بهترم

عزیزم رفلاکس معده داری به دکتر بگو قرص میده خوب میشی

رب انار امتحان کن برای من ک جواب داد

عرق نعنا.

من شیر سرد نصف لیوان میخورم خیلی خوب میشه فقط آروم آروم بخور

منمممم نصف شبم ولم. نمیکنه خوابام نصفه میمونه

من که از هفته ۸ تا به الان همه راه ها رو رفتمو فایده نداشت

سوال های مرتبط

مامان کارن 🩵🧸 مامان کارن 🩵🧸 ۸ ماهگی